Известие

Collapse
No announcement yet.

Почна се!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
    Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
    Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • Всичките варианти на инжекционите при 16V боксерите имат един и същ проблем. Мудно си стабилизират оборотите при студен мотор, да не кажа неадекватно. Дължи се на няколко причини. Често от кофти дебитомер. Много често дебитомерите са отваряни и ровени. Оттам нататък само проблеми с него. Другото е МПХ - също капризен, често неработещ адекватно. Често от прецакани вакууми също се ебе колата. Който не имал 16V е по-добре да не пише в темата, защото нито инжекционът му има нещо общо с който и да е 8 клапанов боксер, нито системата с стабилизирани на празния ход.
      Та, понеже 16V е с 4 дросела (за всеки цилиндър по един) за да вземе въздух за празен ход, мотора го прави през дребните вакууми, които влизат под дросела и се събират в един глупав разклонител за вакууми, в който влиза и картерната вентилация. През този разклонител МПХ-то дроселира въздуха за празен ход, който се взима от колектора и затова е много важно цялата система да бъде в пълна херметичност, за да не се лъжат дебитомера и мпх-то взаимно, когато трябва да се регулира сместа на празен ход. Започва се спроверка първо на тези неща, и чак тогава всичко останало.

      ---------- Post added at 17:32 ---------- Previous post was at 17:29 ----------

      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
      Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
      Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
      На 16 клапановия мотор делкото просто разделя искрата на 4, и няма такова влияние влагата като цяло. Няма комутатор на делкото, нито фазов датчик вътре. Няма авансова плочка, нищо.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Първо си виж плюса на бобината. Абе просто като я запалиш нормално, вземи един кабел и дай директен плюс на бобината. Може главните релета нещо да са нагорели.
        нищо им няма, това е почти изключено

        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Другото, което можеш да направиш е да свалиш дистрибуторната капачка, да я измиеш, а след това я намажи отвътре с едно парчалче, намазано с чисто масло.
        Понякога от студа се кондензира влага отвътре и става мазало.
        Това ще го направя задължително, преди месец тойотата спря да пали и се оказа наслояване по контактните зъбци вътре в дистрибутора. При алфата на две скобички ли се държеше?

        ---------- Post added at 19:36 ---------- Previous post was at 19:32 ----------

        Вакумите/мпх-а/дебитомера работят адекватно при студен мотор, НО при ниски външни температури тотално сговнясват и то не веднага след паленето. Паля си колата, изкарвам я от паркинга, излизам на булеварда и почва да полудява. Това при температури над 10 градуса го няма.
        33 16v/MR2 SW20/S3 8L

        Comment


        • Това може да се дължи и на дефектирал датчик за входящ въздух. Доколкото си спомням той е вътре в дебитомера.


          Мисля си, че все пак колата трябва да се гледа на диагностика, студена, да се следят всички параметри, тамператури и инжекционно време, за да има някакъв ориентир.
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Бобка, писал си все правилни неща, но аз съм патил точно от влага в капачката. Това, което описвам е стара практика от Сибир. Много помага. Ясно е, че така от разстояние само си чешаме езиците!

            Крис, задното стъкло днеска го свалих от старата и го сложих!
            Очаквам другото!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Колата си е за диагностика, пределно ясно е - но ми се ровичка ако трябва да съм откровен

              Оборотите играят 1800-2200-1800-2200 на празен ход и така няколко пъти, след 10-15 секунди падат и горе долу се стабилизират. Да разбираме, че дебитомера си заминава ?

              Подлежи ли на почистване и ако да, с какво ? По спомен имаше доста мазгя вътре при лопатката
              33 16v/MR2 SW20/S3 8L

              Comment


              • Тея дебитомери имат един проблем. Вътре въпросната лопатка е хваната към ос, която буквално върти един потенциометър. Въпросният потенциометър е една графитна плоча с променливо съпротивление. С времето въпросната плоча се износва, графита се изтрива и не дава обективни стойности. А отделно, че вътре въпросната лопата има пружина, с която тя се натяга или отпуска. Ако някой поровичка и премести пружината (тя е зацепена на зъбно колело с поне 70-80 зъба) и край - вече дебитомера казва друго на ЕКУ-то. Третото нещо важно в дебитомера е настройката за СО - тя се прави със сонда на ауспуха, но при условие, че всичко друго по мотора и инжекциона е наред.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Боби, ти си енциклопедия човек

                  Имам две нови болежки:

                  Не-силен-звънливо-свистящ звук от дясната /пасажерска/ глава в първите няколко минути след първото студено палене за деня при подаване на газ. Ролка си мисля, ама не ми се иска да е.

                  Другото - две бензинови помпи пробвах на колата, но и двете нещат да смучат бензин. Пробвах ги с кабел на акумулатора - работят. Едната помпа е от Омега бошовска, другата е от 16в перманент пак бошовска мисля. Сложих старата помпа и работи без проблем - от Имола. Възможно ли е бензиновия регулатор да прави някакви шашми както е на 2.5 бара, вместо на 3?
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • По принцип не е хубаво да стоят сухи помпите може да са позапекли аз съм с помпа от колибри турбо и нямам проблемо с нея...
                    да не си объркал посоките... а като сложиш помпата върти ли изобщо???

                    Регулатора не би трябвало да прави проблеми!!!
                    Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                      Боби, ти си енциклопедия човек

                      Имам две нови болежки:

                      Не-силен-звънливо-свистящ звук от дясната /пасажерска/ глава в първите няколко минути след първото студено палене за деня при подаване на газ. Ролка си мисля, ама не ми се иска да е.

                      Другото - две бензинови помпи пробвах на колата, но и двете нещат да смучат бензин. Пробвах ги с кабел на акумулатора - работят. Едната помпа е от Омега бошовска, другата е от 16в перманент пак бошовска мисля. Сложих старата помпа и работи без проблем - от Имола. Възможно ли е бензиновия регулатор да прави някакви шашми както е на 2.5 бара, вместо на 3?
                      Това чегъртане сигурен ли си, че не е примерно от ремъка за водната помпа и алтернатора? Понякога (рядко, но е възможно) водната помпа свири, ако е седяла колата с вода или просто и е дошло времето.
                      Понякога се случва да свири и алтернатора.

                      Иначе тия помпи (бензиновите) понякога им се чупят перките вътре и реално мотора върти, но не подкачва бензин. Бош му кажи и повече не го обиждай!!!
                      Иначе помпите от 33, 75 и други, ползвани във Алфа са идентични с тези в Опел, независима с кой мотор е Алфата или Опела.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • Тоя проблем и аз го имах.
                        След като смених ролката, откачих последователно ремъка на динамото, а после и на маслената помпа, се оказа, че свири от ангренажният ремък.
                        Имал съм го свиренето и от клапана на помпата за хидравликата. Там се разминах със смяна на маслото.
                        Last edited by mordohy; d.m.y г., 03:20.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Ще следим проблема и ще пиша. Иначе прекъсването изчезна, може би защото се затопли малко времето.

                          Последните няколко седмици карах на 17 цола с гуми 205/40/17, ако някой му е любопитно дали се събират - да, без проблеми

                          п.п. - без задни седалки, колата събира цяла гумаджийница
                          Attached Files
                          33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                          Comment


                          • Ще режа легена отзад за резервната гума. Някакви съвети преди да съм осакатил колата .... или себе си
                            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                            Comment


                            • първо много внимателно огледаи за кабели и маркучи под легена и друго 3 пъти мери после колкот искаш пъти режи
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                                Ще режа легена отзад за резервната гума. Някакви съвети преди да съм осакатил колата .... или себе си
                                Това и аз съм го замислил, но след като се отреже и се сложи ламарина примерно, е добре да се сложи и едно профилче между роговете, щото тоя леген се явява бая укрепване. Иначе май на него са закрепени спирачните маркучи.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X